Frakt.

 Fract-fri order över Skr. 1090 annars Skr. 110


Gratis returfrakt.

Rätt till ångerrätt
Du har 30 dagars full returrätt på varor som köpts i vår webbshop.
Fristen börjar löpa från och med den dag du tar emot beställningen.

Betalning
ES16 accepterar betalning med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard och JCB. Pay Pal, Google pay, Shop Pay, Apple Pay och American EXpress. Betalningen dras från ditt konto först när varan har skickats.

Alla belopp inkluderar moms.

ES16 använder en godkänd betalningsserver som krypterar alla dina kortuppgifter med SSL-protokollet (Secure Socket Layer). Detta innebär att din information inte kan läsas.

Leverans
ES16 levererar alla arbetsdagar, om beställningen görs före kl. 12.00.

Klagomål

Det finns en tvåårig garanti enligt köplagen. Vår garanti gäller material- och/eller tillverkningsfel.

Reklamationen gäller inte defekter eller skador som orsakats av felaktig användning av produkten/tjänsten.

ES16 kommer att täcka returkostnader i rimlig utsträckning.

För returer
Vänligen kontakta och skicka dina klagomål till:

ES16
Emiliedalen 163
8270 Højbjerg

Paket som skickas mot efterkrav accepteras inte.

Återbetalningar
Om du har kommit överens om en återbetalning ska du skicka ditt ordernummer så att vi kan överföra det överenskomna beloppet.

Returkostnaderna betalas av ES16.

Avbeställning måste meddelas till oss inom 45 dagar efter köpet och från avbeställningen måste du returnera försändelsen inom 45 dagar.

Anmälan ska göras via e-post till kontakt.es16@gmail.com. I meddelandet måste du tydligt ange att du vill utöva din ångerrätt. Du kan också välja att använda vårt standardformulär för återkallelse och skicka det tillsammans med returen. Du hittar den här:

https://www.gls-returns.com/#/m/es16

Varornas skick när du returnerar dem
Du är endast ansvarig för eventuell försämring av varornas värde som orsakats av annan hantering än den som är nödvändig för att fastställa varornas art, egenskaper och funktion. Med andra ord kan du prova varan på samma sätt som om du hade provat den i en fysisk butik.

Om varan provas mer än vad som beskrivs ovan kommer vi att betrakta den som begagnad, vilket innebär att om du ångrar ditt köp får du endast en del eller inget av köpeskillingen tillbaka, beroende på varans kommersiella värde.

För att få full återbetalning måste du göra samma sak som i en fysisk butik. Du kan prova produkten, men inte använda den.

Klagomål - översikt och länkar:
Om du har ett klagomål på en produkt som du har köpt i vår webbshop kan du skicka ett klagomål till:

Centrum för klagomålslösning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klaga till Centret för klagomålslösning via representanthusets klagomålsportal: https://kpo.naevneneshus.dk/.

Om du är konsument och bor i ett annat EU-land kan du registrera ditt klagomål på EU-kommissionens plattform för klagomål online.

Plattformen finns här: http://ec.europa.eu/odr
Om du lämnar in ett klagomål här, vänligen ange vår e-postadress: info@domæne.dk